Single Is Better
Sunday 8 July 2012 ❖ 5:59 pm | 0 Comment [s]

Hy ! Dha lama tak bukak blogg,, Rinduk Niee,, Sebenarnye baru berape hari je. kekekke.. nie ha, Aku nak cerita nie,, Nak bace tak ? Tak nak bace sudah . Aku tak kesah punn

    I'm Single right now.Kite orang putus pun Sebab ketentuan allah.. AHHA.. ayat nak sedap je kann.. HAHA, aku rase Tak perlu kot cerita kat public. Aku cerita kat orang-ll yg rapat je.. Orang first tahu Dina n second Akak zue.,

  Herm, Sebenarnye  Hati aku sakit sbb putus tapi aku kuat kan hati aku untuk terus bagkit. Masa dy cakap nak putus kn aku tu aku tngah buat air. Aku bukak phone bace terus menangis, Nasib baik time tu mama tak de. Aku letak air kat meja dn terus masuk bilik nangis. Aku pun Tak tahu kenape, Aku  bukak phone tukar gambar dy jadi wallpaper aku perghh , Tak pe,, Kemungkinan sementara je gambar tu. HAHA,,

  Lepas aku dha menangis aku keluar tengok tv minum air. Masa tengok Cerita Patah Seribu tu aku terus rase mcm nak demam. Jari kaki aku nie sejak aku nangis smpai aku tengah Taip benda alah nie Tak reda-ll lagi .. Serius Macam nak demam. Tapi aku kuat, Aku akn try untuk lawan demam tu.

   Lepas tu Tadi  tengah sedap-ll tengok Patah Seribu Ade mesej Masuk . Lepas tu aku ckp sorang-ll " Hais ! Sape lha yang gnggu aku nieee" Sekali bukak phone Ex aku hantar ."Iloveyouuuu . bai nak balik." Terus aku dari murung menjadi Happy. Tapi Happy tu hanya sekejap je sebab, Aku bukan milik dy lagi. Lagi satu aku mesej dy aku cakap" boleh tak kite jadi kawan mcm dulu.?" then dy kata" boleh wakkkkkk " huh.. okyy. Kite kawan mcm duluu. yeahhh,, Tapi mungkin tak serapat dulu kot..


   Andai Kau baca Blog aku nie. Aku ade satu permintaan untuk Kau dan Kak Zue,,Aku nak korang Bahagia,, Jangan lha gaduh selalu ye. Untuk Kak Zue , Jaga Idzhan betul-ll ,, Jangan bgi dy menggatal lagi. hehehhe.. Untuk Idzhan ,, Erm, Jaga Akk betul-ll  tau,, Jangan ngegade nk mengatal kat sana, Jangan selalu nak cemburu je. eerm tu jekot.. Aku kat sini akn sentiasa mendoakan korang bahagia.

 Ha? Aku dah penat lha nak menaip lagi , Dha lah tu je untuk Hari nie..Bye ~ Assalamualaikum..

                                                                      ~AJ~


Older Post | Newer Post

Welcome Note

Welcome To My Blog! Hai I'm ika.Please be nice here and enjoy your stay! :D
Facebook
Twitter




Chit Chat here!



Template Designer:
Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: