KL Lagi :')
Sunday 23 December 2012 ❖ 1:34 am | 0 Comment [s]

Assalamualaikum :) Hai peep, apa khabar ? korang sehat ? Ika rindu korang :) Ika? kenapa dengan ika? ha? oh sehat ke tidakk, erm, tak berapa nk sehat tu pasal edit blog je,Hahaha. Demam dha 6 hari demam , tak sehat-ll, Tak tahu nk sehat mcm mana lagi nie ha, Haha . :)

  Nie Ika nak cerita, Ika g KL semalam , Haha. Hari tu pegi KL gembira dengan si dia, Kali nie pegi KL dengan kesedihan :) Hahaha. Aku pegi KL pukul 9 mcm tu, smpai sana dalam pukul 1 mcm tu lha, sbb hujan  :) Sampai je KL check in hotel. Huhh. Hotel tu dari luar menakutkan, dari dalam apatah lagi kan? Haha. Bile dha check in. Aku dengan tasha satu bilik n mak dia n ayah dia satu bilik. Masa malam tu serius tak boleh tidur :') Then Kite org buat parody sore eye,say sorry and video kite org sendiri :) Gelak kuat-ll mcm org gile masa tu. Haha. Then lepas siap buat video aku cerita prob qku kat tasha, masa cerita meleleh jugak air mata aku nie, then tetibe tasha pun nangis jugak, then dia peluk aku ,then dia cakap sabar kayy. Lepas nangis kepala aku start sakit lagi, so dia lha tukang urut aku .Haha

And esoknye kite org bangun secara terpaksa,sbb kene kejut dengan baba. Ishh, dha lha tidur lambat semalam :'( Then siap-ll gerak, then tasha syok ahh boleh tidur dalam kereta . Aku ? tk boleh, habis je wedding tu kite orang gerak balikk, and masa tu lha aku boleh tidur, Know what masa tu aku rasa diri aku indah sngat sbb dapat tidue, wkwkkwkw. Just aku asyik tengok phone je lha, tengok whatsapp, baa mesej, tngok gambar.And masa tu jugakk, i wishh dia mesesj or call or whatsapp ,but tu semua angan-ll je :) Hahaha. Aku kan suke berangan.

And Jyeahhh tadi baru smpai Kluang, Huhh sangat penat. Aku nk type blog nie pun mata nk terpejam, wkkwkwkkw.Okayy lha aku nk out dah nie, lgi pun badan tak sehat .Aku demam :) and aku harap korang enjoy baca aku punye new post nie :) Nite Assalamualaikum :*


Older Post | Newer Post

Welcome Note

Welcome To My Blog! Hai I'm ika.Please be nice here and enjoy your stay! :D
Facebook
Twitter




Chit Chat here!



Template Designer:
Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: