Seminggu Di Kuala Lumpur :)
Monday 17 December 2012 ❖ 9:35 pm | 0 Comment [s]

Hai ,Assalamualaikum semua, Huhh, dah lama tak edit blog. Behabukk dha blog nie.Okay now baru ade masa nak updates new post. Hahha ye lha , masa cuti-ll ade jugak nk buat tapiii malas . HaHaHaHa. Okay aku ade cerita nie :) Nak baca? Kalau nk meyhh dekat-ll . Hahahha. sape nk pegi toilet, ambik makan or minuman ha, pegi cepat aku bgi 10 second
                                                                       1
                                                                       2
                                                                       3
                                                                       4
                                                                       5
                                                                       6
                                                                       7
                                                                       8
                                                                       9
                                                                      10
 Tetttttttttttttttttttttttttttttttttt, masa dha smpaii. Hahhahah.

 10/12/12
time nie aku kene pegi KL.Last minute derr, Nak menangis pun ade masa tu. Kite orang smpai kl pukul 12 lebeh mcm tu. Then dha smpai tunggu abang mimi kat bawah appartment dia ,sbb dia tak ade rumah.Serius ckp, time nie aku tak boleh tidur, mcm-ll ade kat fikiran aku ape yg akn belaku kalau aku tak ade kat kluang. :') .

11/12/12
Huhhh, Pagi-ll dha kene kejut dengan baby kembar . dia orang nangis batuk, kesian gile smpai muke betukar jadi mcm biru-ll.and bile dah jadi mcm tu kak anjie a.k.a. bakal isteri abang mimi ckp kat abang mimi suruh hantar terus g hospital. Then hantar baby kat hospital, baby terus masuk ICU , serius sedih :') .Then pukul 12 mcm tu aku,kak dila,kak ida(cik mila),mama and cik mila pegi KPJ Damansara sbb cik mila kene cuci darah:) berpusing jugak cari KPJ tu ishh,susah cari.Then Kak dila,kak ida(cik mila) and mama, tinggalkn aku dngan cik mila kat KPJ dia org cari barang-ll untuk hantaran.Jam dha menunjukkan pukul 4 okayy cuci darah dha siap kite org balik appartment ambik barang-ll check in hotel kat The Royale Bintang Damansara.Dha masuk kn barang-ll dekat bilik, semua pegi luar e@curve pegi makannn. Masa makan Family Kak Anjie kenal kn diri dia org and, Abang mimi kenalkn family dia kat family kak anjie. termasuk aku n mama :) ha, time tu lha semua tergagap ckp english.Sbb Kak Anjie org Mongolia tk pandai ckp bahasa melayu :) Lepas makan, semua balik bilik n buat barang-ll hantaran, then aku buat sirih junjung dngan dia org, tu lha pertama kali, best jugak :) Pengalaman baruu . huhu

12/12/12
Pagi-ll dah bngun , Bangun pagi siap-ll n tunggu kat lobby.Aku kene bawak Sirih Junjung, sangat bagusss.nasib baikk ringan je. Hahhaha.Semua dha berkumpul kat lobby n then convoyy pegi appartment abang mimi ,sbb nk pakai kn kak anjie tudung.Bile semua dha siap kiteorg convoyy pegi Masjid Negara.Masa masuk masjid tu serius aku terkaku. besar dan cantikkkk sngat :) Then Dalam pukul 12 lebih, Kak Anjie dha menjadi hak Abang mimi. Wahhhh Happy gileee. :) Tapi kesian kat abang mimi masa testing tergagap-ll lah jugak, dy lafaz aku terima nikah bukan dalam bahasa melayu but english.Ye lha nanati family kak anjie tak faham lha kan . huhuhu.hbis je nikah semua balik bilik n malam pukul 8 semua dha ade dekat dewan,huh ramai jugak yg datang :) .

13/12/12
Huhh ,Time to Check Out. lepas check out pegi makan then mcm biasa aku kene teman cik mila pegi cuci darah :) erm, balik lambat sbb cik mila start cuci darah pukul 2. erm. Dah hbis cuci darah otw nk pegi lift know what, tempat cucuk jarum tu keluar darah, ahh serius aku rasa nk pengsan pun ade masa tu. selesai semua tu kite org balik appartment then keluar balik dengan tk mandi nye.sbb kite org balik dah pukul 8:15 , kite org janji pegi dinner pukul 8:30 . so balik duduk kejap then keluar balik.Then kite org makan area dengkil. bapak jauhh.Masa smpai tempat makan tu, PA abang mimi yang kat Malaysia nie hantar Kak Anjie punye Kakak pegi Airport sbb dia punye flight pukul 11 lebih, dia tak balik mongol dia balik korea :) . Then kite org makan , Masa habis makan ,abang mimi keluar kn durian n tunjukkan kat family kak anjie. know what dia org tak suke but dia org tolak dengan sopan. PA abang mimi yang kat Mongolia  a.k.a abang Ebir makan durian then dia kata sedap but berbau je. hehe.Know what lupe nk bgi tahu, abang Ebir pakai songkok, dia buat songkok tu mcm topi, then kak dila kata nanti kat mongolia trending pakai songkok. Hahahhahahhah. Hbis makan je terus gerak Airport sbb nk hantar family kak anjie,kak anjie n abang ebir ,dia org balik mongolia sbb nk siapkn persiapan kat sana 21/12 nie. :)

14/12/12
huhh , best noooo. dudukk rumahh kannn, best sngatt. petang tu keluar kejap pegi Hospital Pantai tengok kembar sbb dia org dh masuk wad biasa. then lepas tu pegi Pavi semata-ll nk makan KFC. sad life, then lepas tu terus balik. then cik mila membebel tk g shopping. then malam pukul 8:30 kak dila,kak ida(cik mila),mama ,aku and adriaa g bukit bintang then lalu pavi aku ngn kak ida(cik mila) sebut nama yg berjenama. dua-ll tk nk kalah. haha. then dapat shopping sehelai baju je :'( hahah, sbb kedai dha nk tutup. Then lepas tu kite org gerak cheras pegi down town ehh ? mcm tu lha.shopping baju lagi. wkkwkwkwkwk. sehelai jugakk, harga berpatutan lha, then balik je appartment cik mila membebel sbb pegi tk ckp kat dia semua buat donno je. Hahahah:)

15/12/12
Kembar dha keluar dha, abang bakar nk balik kluang, nama aku mula lha sedih sbb semua janji hari ahad :'( then abang mimi kata balik petang tunggu dia kan. okay tunggu ahh dia smpai balik dah pukul 7 mlm mcm tu tukar plan balik esok. okay cun sngat , buat penattt je aku sedih hahaha. then sebelum pukul 8 kak dila,kak ida(cik mila),aku,mama,cik mila,kimi pegi wangsa wall kot. then beli baju sehelai n kasut sepasang, lepas tu semua merunggut kedai dh nk tutup, then cik mila kata tu lha dha ajak petang tadi tak nak. ekkekkkeke. Then ,pegi makan kat kedai apatah. fuhh Char Kuey Tiaw dia sedappp :*

16/12/12
Dha tibe masanye untuk tinggalkan damansara, pukul 2 lebih gerakk , huh kite org balik dengan hujan turun dengan lebat :'( time tu ade rasa nak nangis jugakk kene tinggalkn kl. :'( rasa nk duduk sana pun ade, sbb kat sana rasa tenang gile. tk mcm kat kluang. sbb kat sana tak jumpe org yg aku kenal n kat sana jugak aku rasa happy. Kalau kat kluang aku rasa nak nangis setiap hari :')

 Okay aku dah penat dha nk tulis bebanyak now. time to rest. Nite you all :*


Older Post | Newer Post

Welcome Note

Welcome To My Blog! Hai I'm ika.Please be nice here and enjoy your stay! :D
Facebook
Twitter




Chit Chat here!



Template Designer:
Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: