Happy Birthday Dinah Najihah Binti Zulkifli
Saturday 9 March 2013 ❖ 11:56 am | 0 Comment [s]

 Hye korang :')  Sehat ?Aku alhamdulilah sesehat je ,Hikhik :') Nie nak cerita pasal kawan baik aku Dina , Haha  :')

   Macam nie cerita dia, Birthday dia 25/2 haritu.Ade yang ingat ade yg takk. sbb dia tipu kite org ckp birthday dia 27. hmm dih ngat. hikhik :P . Masa malam pukul 12:00 25/2 haritu , madihah ade mesej aku ckp birthday dina, time tu baru teringat. Hikhik sorry dinaaaa :P .

  Then sejak tu aku terus rancang nk bagi hadiah kat dinaa, Then puteri,umie and sebagai nye nak baling
tepung kat dia, memula bantah jugak. Tapii , buat je lah sbb semua nk kan. Kalau kiteorg ckp pape mesti dia tk dpt dengarr, kesian dia, semua tu semua rancangan kite org . hikhik >< .then kite org plan nk buat hari jumaat.

 Tibe je hari jumaat , lepas pemilihan netball .Aku umie gerak dulu, alasan aku sbb takut bas tinggal. Tetibe fatihah follow. then masa tunggu dia datangg, lama gilee kot tunggu. Dia pegi hantar bola. Masa dia turun nk g kat pokok dia nmpak kite org kot,. Then dia lari pegi tempat lain . Kite org kejar, lepas kejar ape lagi balingggg lah derrr, hikhik>< aku baling sekali je kayyy, dia org je baling bnyakk,. :P . Then tetibe dina terus blar balik, aku dh tak sedap hati jeee.. hmm dih ngatt.,

  Then hari ahad aku keluar beli hadiah dina, nk tahu kite org bgi ape? kite org bgi dia penselcase  ben 10. ye lahh dari tahun lepas kot dia nk so kite org belikan lah :) Hope kau suke dina. :) Aku dh malas nk bebel lagi. jum tengok gambar :)





And at last, Friendship will never end :')



Older Post | Newer Post

Welcome Note

Welcome To My Blog! Hai I'm ika.Please be nice here and enjoy your stay! :D
Facebook
Twitter




Chit Chat here!



Template Designer:
Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: