1 April 2013 :**
Thursday 4 April 2013 ❖ 5:17 pm | 0 Comment [s]

Hai , Assalamualaikum . Ape khabar ? Dah lama tk on blog. Act, malas. wkkwkwkkw. hmm nk cerita something nie. nak cerita pasal tarikh yang kat tajuk atas tu . Nak tahu ? Jum ler dengar >,<

  Okayy ,  1 April 2013. huhh >,<  Hari yang sangat sangat dan sangat bahagia. :D . Malam masa tu dalam pukul 10 lebih :) Main ask.fm know what ? Anas melamar kite hikhikhik >,< malu lahhh . ahhahah. sengal anas nie >,< .

 Hahahahha.Kenapa sweet sangat nie sayangg ? :') Act, Hati saya dah tertutup untuk lelaki. Tapii, bile awak datang dalam hidup saya. Saya rasa hati saya mcm tersuke kat awak >,< . Ingat tak saya teman awak smpai pukul 4 pagi. time tu lah hati saya rasa lain gile bile dengan awak >,< . Know what ? Awak ade pegi main kuda kepang kan ahad malam tu ? Esoknye, saya g sekolah masuk kelas kawan saya cerita pasal awak . And cerita apa yang terjadi kat awak masa malam tu :/ . Masa Kawan saya cerita tu hati saya start risau .  :'(And saya tak tahu kenapa saya risau sangat  dengan awak. Saya dah cuba untuk relax , dah cuba untuk cool down but i can't. :'( . But alhamdulilah lah awak okayy. Awak ckp awak just letih je kan.Hahhahah . :)

  Hmm :) Saya tahu ade yang tak suke bila saya dengan awak . Saya tak pikir semua tu. Saya tahu orang yang tak suke dengan relay kite tu semua nye jeles . Saya cuma  nak kebahagian dari awak. Saya tk nak kecewa mcm dulu.Dulu saya lemah,saya tk sehappy mcm  sekarang.. Saya harap awak tk buat ape yang ex saya buat kat saya --' saya tk nk kecewa lagi.

Now, Kite sama sama  jaga relay kite ehh Annas Bin Harun >,< . Saya nak awak tahu, Saya sayang awak .Saya rindu awak. :') . Awakkk, >,< Sorry tau kalau saya terkasar dengan awkk. Act, saya kurang  biasa panggil awk dengan panggilan awk saya, ye lah selalu berkau aku kan tetibe bersaya awak, memang ambik masa lah kan >< . Hikhikk . Dah lah penat nk type lagi --' Lastly , ILoveYou You You and Only Youu >,<  .


Older Post | Newer Post

Welcome Note

Welcome To My Blog! Hai I'm ika.Please be nice here and enjoy your stay! :D
Facebook
Twitter




Chit Chat here!



Template Designer:
Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: