It the end 22/7/2013
Tuesday 23 July 2013 ❖ 11:44 pm | 0 Comment [s]

hai peeps nak cerita ni , :)

first of all , nak mintak maaf kat korang . nak mintakk maaf aku tk bgi tahu korang aku dah tak de pape dengan dia . Aku takut , aku takut aku tak kuat bile bagi tahu korang .

  Mungkin salah aku juga at first , aku tak layan dia sangat apa semua . Aku buat mcm tu pun lepas aku nampak perubahan dia . And aku dah agak sejarah yang dulu akan kembali lagi . dulu lagi 1 minggu nk 4 bulan aku putus dengan aizat . now lagi 1 minggu mcm tu aku putus dengan dia . Memang dugaan untuk aku tempuh dalam bulan puasa ni kot .

  Aku redha dengan semua ni. Sekarang ni aku pentingkan family dengan kawan je . Yang lain banyak aku tolak ketepi . Aku rela aku yang sakit , aku yang rasa kesedihan ,asalkan family or kawan-ll aku tak rasa macam tu . Kini , aku tidak jadi seceria dahulu , tapi aku mencari keceriaan tu

  Banyak kenangan aku dengan dia , dari kawan sampai bercinta . Dia banyak buat aku gelakk .Kenangan kite orang banyak sangat . Mungkin tiada jodoh . Aku rasa dia pun dah ade yang menggantikan tempat aku . Aku cuma harap dia bahagia dengan yang baru , aku ni tk baik untuk dia.

 Sejak aku tahu aku kene game dengan sesorang , aku susah nk terima lelaki , tapi dia yang merubah semua tu . Tapii , hmm. dah tk de jodoh kan . Now , just need to focus my study . benda tu kene tolak ketepi . .

 Dah lah malas nk panjang lebar . byee . xoxo ikaa :)



Older Post | Newer Post

Welcome Note

Welcome To My Blog! Hai I'm ika.Please be nice here and enjoy your stay! :D
Facebook
Twitter




Chit Chat here!



Template Designer:
Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: