Hati.Cinta.
Friday, 4 October 2013 ❖ 7:48 pm | 0 Comment [s]

Hati..
Hati ni dicipta untuk di sayang , di hargai .
bukan di dusta, dikecewakann.
Tak kire perempuan mahupun lelaki.
Kenapa perlu sakit kan hati ini dengan cinta .

Cinta ?
Apa itu cinta kalau hanya untuk di permainkan .
Cinta tu untuk saling sayang menyayangi ,
Bukan untuk dipermainkan mahupun puaskan nafsu seseorang.

Kitee manusia . ada hati ada perasaan . Kadang kala kita pun ada rasa cinta jugaa.
Kenapa setiap kali hati kite terluka pasti sebab cinta . Kenapa ?
Perempuan mahupun lelaki selalu dilukai melalui cinta . Aku ? Aku penat dengan ini semua .
Aku sakit.Aku kecewa.Aku diam . Aku malas nak berbicara.Hanya tangisan sahaja yang boleh menemani aku dikala aku kesedihan ..

 Sahabat? Aku tak nak menyusahkan sahabat-sahabat aku dengan masalah hati aku . Biar aku seorang yang menangung nya. Biarlah senyuman yang melakar dibibir ku semasa aku di hadapan sahabatku . Aku memang bahagia di samping sahabat dan keluarga ku .

Bahagia ? Yaa  aku bahagia. Aku memang bahagia bila dihadapann semua orang . Dalam hati aku tak de sapa yang tahu .Aku bahagia sangat bila kau membuat ku tertawa, tersenyum bila aku bersama dengan mu. Kenapa aku buat macam tu ? Sebab aku sayang kan kau . Sebab aku tak nak kehilangan kau . Tapi itu hanya sia-sia .

Tapi Sekarang ? Sekarang Aku bahagia di samping orang aku sayang . Dia menyayangiku. Dia selalu mencuba untuk membuat aku tertawa, tersenyum kembali. Dia cuba membuat aku makin sayang dekat dia . Dia cuba buat aku  lupakan kau . Yaaa , kini aku kembali bahagia seperti dulu . Yaa memang kadang kala aku sedih ,tapi kebahagian aku lebih menyelubungi aku .

Sekarangg , Aku nak bahagia dengan orang yang aku sayang, sahabat , kakak , dan familyy aku sahaja . Kau ? Aku dah buangg kau jauh dari hidup aku . Yaa , aku hanya boleh anggap kau sekadar sahabat sahaja tidak lebih . Perasaan yang dulu pernah ada aku dah buang jauh jauh . Sekarang aku hanya sayang diaa . Diaa yang membuat hari aku indah :) .

 


Older Post

Welcome Note

Welcome To My Blog! Hai I'm ika.Please be nice here and enjoy your stay! :D
Facebook
Twitter




Chit Chat here!



Template Designer:
Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: