Dikala suka dan dikala ku duka :D
Sunday 16 September 2012 ❖ 12:41 pm | 0 Comment [s]



Hy peepss,, Rindu korang dha lama tak on blogger , and now dha berhabuk gile. AHAHHA, tujuaan aku updates blog nie pun sebab nk deco balik blog aku n updates new Post , AHHAH, and tak ketinggalan jugak Aku nk share pasal kawan-ll aku jugak.Nak dengar meyh datang dekat , tak nk dengar , pegi main jauh-ll. :P

   Okayy,, First aku nak kenal kn kawan-ll aku . Gambar 1 Dari kanan: Nama dy Nurul Zharif Hijanah Binti Sazali. Gambar 2 bawah:Nur Azah Binti Rahmat. Gambar 3bawah:Puteri Syafawani Binti Md.Khaini.Gambar 4 kiri bawah:Dina Najihah Binti Zulkifli.  and last Gambar ke 5 hujung kiri : Umie aidah Binti Sewardi(kiri) and Nur Hidayah Binti Yahaya(Kanan).
  
  Now , Aku ngn zharif dha lama kenal just kite terpisah time kite orang start darjah 1-6. And kite orang jumpe balik masa form 1 and kiteorang satu kelas. Entah ,Aku pun tak tahu mcm mana kite org boleh kenal balik. Oh aku ingat dy tanya aku . okay yang lain-ll tu .Satu kelas kecuali Puteri and Dina. Dulu masa form 1 aku ,azah,dayah,umie,zharif pernah tubuhkan satu group tau  and the name of the group is Geng Sempoy sebab nye geng kite org nie semuanye sempoy-ll tu pasal nama macam tu , then bile dha akhir tahun kite org pupus kan geng tu , kite orang rase tak boleh kekal lama , And better pupus kan.Aku kenal ngn Dina and Puteri , masa kite orang akhir tahun , masa mula-ll tu tak rapat n lama-ll rapat smpai sekarang ,

Now aku ngn dy orang semua kawan baik .Kite orang selalu rehat sama,gosip sama,Suka sama-ll,sedih kadang-ll sama-ll. Kite orang selalu kongsi pendapat . dalam kegkawan kite orang nie, Aku rase aku lha yang paling active bercakap *perasaan , And aku lha yang paling active gelak kuat :P Tak suke ngn cara kite orang? tak suke dengan persahabatan kite oranng ? Please blarr, jngn nak hncur lebur kn persahabatan kite orang .

 Dha , aku penat nk menulis lagi nie ha, Byee. ~Assalamualaikum


                                                                          ~NA~



Older Post | Newer Post

Welcome Note

Welcome To My Blog! Hai I'm ika.Please be nice here and enjoy your stay! :D
Facebook
Twitter




Chit Chat here!



Template Designer:
Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: